wird in neuem Tab geöffnet

Service Innovation

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Michel, Stefan
Jahr: 2016
Mediengruppe: e-Medien Onleihe
Link zu einem externen Medieninhalt - wird in neuem Tab geöffnet
nicht verfügbar

Exemplare

AktionZweigstelleStandorteMediengruppeStatusFristVorbestellungen
Vorbestellen Zweigstelle: Onleihe Standorte: Mediengruppe: e-Medien Onleihe Status: download Frist: Vorbestellungen: 0

Inhalt

Service innovation means changing the way you serve your customers to create greater value for them and deliver more revenue for your organization. IMD Professor of Service Management Stefan Michel shows you how to identify service innovations-process innovations, new services, and new service-driven 476536564 models-and then embed them into your 476536564. Once you understand service innovation, you can design and implement your own innovations. Each chapter combines real-world case studies with a methodological framework to help you become a better "idea hunter" for service innovation. After you identify an innovative model, you can align and execute your innovation by applying the customer star model and by embedding your innovation approach in your overall 476536564 strategy.

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Michel, Stefan
Jahr: 2016
opens in new tab
Systematik: Suche nach dieser Systematik eLearning
Interessenkreis: Suche nach diesem Interessenskreis eLearning
Beschreibung: 00:58:08.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Mediengruppe: e-Medien Onleihe