wird in neuem Tab geöffnet

Customer Service in the Field

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Fleming, Noah
Jahr: 2017
Mediengruppe: e-Medien Onleihe
Link zu einem externen Medieninhalt - wird in neuem Tab geöffnet
nicht verfügbar

Exemplare

AktionZweigstelleStandorteMediengruppeStatusFristVorbestellungen
Vorbestellen Zweigstelle: Onleihe Standorte: Mediengruppe: e-Medien Onleihe Status: download Frist: Vorbestellungen: 0

Inhalt

Improve your customer service where it matters most: face to face. This course teaches customer service reps how to provide fantastic service in the field, and create positive, profitable, and long-term relationships with customers. Customer service expert Noah Fleming shows how service is directly tied to customer loyalty, and how loyalty impacts the bottom line. He introduces tried-and-true techniques for creating powerful first impressions, knowing the customer, being prepared, and setting crystal-clear expectations. He also provides tips for dealing with angry or disgruntled problems. Plus, find ways to be proactive and sell more by servicing more in the field.

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Fleming, Noah
Jahr: 2017
opens in new tab
Systematik: Suche nach dieser Systematik eLearning
Interessenkreis: Suche nach diesem Interessenskreis eLearning
Beschreibung: 00:31:57.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Mediengruppe: e-Medien Onleihe