wird in neuem Tab geöffnet

Advertising Foundations

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Barratt, Jane
Jahr: 2015
Mediengruppe: e-Medien Onleihe
Link zu einem externen Medieninhalt - wird in neuem Tab geöffnet
nicht verfügbar

Exemplare

AktionZweigstelleStandorteMediengruppeStatusFristVorbestellungen
Vorbestellen Zweigstelle: Onleihe Standorte: Mediengruppe: e-Medien Onleihe Status: download Frist: Vorbestellungen: 0

Inhalt

Learn the fundamentals of effective advertising and marketing communications. Former NYC ad executive Jane Barratt provides an overview of the current media landscape and the building blocks and relative costs of a basic advertising plan. She outlines the basic process of getting your message to market and provides tools to help you refine your market focus, define your customer profiles, and establish your overall media strategy. Whether you want to do it yourself, partner with ad agencies, or work in a corporate marketing department, this course will help you understand what the ad footprint of any company, regardless of size, needs to succeed.

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Barratt, Jane
Jahr: 2015
opens in new tab
Systematik: Suche nach dieser Systematik eLearning
Interessenkreis: Suche nach diesem Interessenskreis eLearning
Beschreibung: 01:16:25.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Mediengruppe: e-Medien Onleihe