wird in neuem Tab geöffnet

Excel: Analyzing Your Marketing Performance

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Rosenberg, Rudolph
Jahr: 2017
Mediengruppe: e-Medien Onleihe
Link zu einem externen Medieninhalt - wird in neuem Tab geöffnet
nicht verfügbar

Exemplare

AktionZweigstelleStandorteMediengruppeStatusFristVorbestellungen
Vorbestellen Zweigstelle: Onleihe Standorte: Mediengruppe: e-Medien Onleihe Status: download Frist: Vorbestellungen: 0

Inhalt

Discover how to analyze your marketing performance using Microsoft Excel. Instructor Rudolph Rosenberg begins with an overview of the typical marketing cycle, and shows how to evaluate marketing's 476536564 contribution. He then demonstrates how to evaluate the performance of various marketing channels, including events, email marketing, paid ads, social media marketing, content marketing, and website marketing, using data from your day-to-day tools such as Google Analytics. Finally, Rudolph shows how to improve your marketing performance using the natural selection process, by comparing marketing activities amongst themselves, and measuring performance over time.

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Rosenberg, Rudolph
Jahr: 2017
opens in new tab
Systematik: Suche nach dieser Systematik eLearning
Interessenkreis: Suche nach diesem Interessenskreis eLearning
Beschreibung: 01:21:33.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Mediengruppe: e-Medien Onleihe