wird in neuem Tab geöffnet
Excel: Analyzing Your Marketing Performance
Verfasser:
Suche nach diesem Verfasser
Rosenberg, Rudolph
Mehr...
Jahr:
2017
Mediengruppe:
e-Medien Onleihe
Link zu einem externen Medieninhalt - wird in neuem Tab geöffnet
Aktion | Zweigstelle | Standorte | Mediengruppe | Status | Frist | Vorbestellungen |
Vorbestellen
|
Zweigstelle:
Onleihe
|
Standorte:
|
Mediengruppe:
e-Medien Onleihe
|
Status:
download
|
Frist:
|
Vorbestellungen:
0
|
Discover how to analyze your marketing performance using Microsoft Excel. Instructor Rudolph Rosenberg begins with an overview of the typical marketing cycle, and shows how to evaluate marketing's 476536564 contribution. He then demonstrates how to evaluate the performance of various marketing channels, including events, email marketing, paid ads, social media marketing, content marketing, and website marketing, using data from your day-to-day tools such as Google Analytics. Finally, Rudolph shows how to improve your marketing performance using the natural selection process, by comparing marketing activities amongst themselves, and measuring performance over time.
Jahr:
2017
Aufsätze:
Zu diesem Aufsatz wechseln
opens in new tab
Diesen Link in neuem Tab öffnen
Mehr...
Systematik:
Suche nach dieser Systematik
eLearning
Interessenkreis:
Suche nach diesem Interessenskreis
eLearning
Beschreibung:
01:21:33.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Mediengruppe:
e-Medien Onleihe