wird in neuem Tab geöffnet
Brand and Marketing Integration
Verfasser:
Suche nach diesem Verfasser
Shapiro, Dina
Mehr...
Jahr:
2017
Mediengruppe:
e-Medien Onleihe
Link zu einem externen Medieninhalt - wird in neuem Tab geöffnet
Aktion | Zweigstelle | Standorte | Mediengruppe | Status | Frist | Vorbestellungen |
Vorbestellen
|
Zweigstelle:
Onleihe
|
Standorte:
|
Mediengruppe:
e-Medien Onleihe
|
Status:
download
|
Frist:
|
Vorbestellungen:
0
|
When the concept of marketing integration comes up, many people automatically think about external customer marketing; however, external approaches-advertising, social media, and event marketing, for example-are just one piece of the puzzle. In this course, Dina Shapiro shares a comprehensive brand and marketing integration approach that encompasses all external and internal stakeholders and touchpoints. Along with going over external marketing, Dina covers three other important types of integration: vertical, horizontal, and internal. She also explores common roadblocks and shows how to incorporate integration strategies into your own company.
Jahr:
2017
Aufsätze:
Zu diesem Aufsatz wechseln
opens in new tab
Diesen Link in neuem Tab öffnen
Mehr...
Systematik:
Suche nach dieser Systematik
eLearning
Interessenkreis:
Suche nach diesem Interessenskreis
eLearning
Beschreibung:
01:04:09.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Mediengruppe:
e-Medien Onleihe