wird in neuem Tab geöffnet

Creating Accessible Documents in Microsoft Office

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Shaw, Glenna
Jahr: 2017
Mediengruppe: e-Medien Onleihe
Link zu einem externen Medieninhalt - wird in neuem Tab geöffnet
nicht verfügbar

Exemplare

AktionZweigstelleStandorteMediengruppeStatusFristVorbestellungen
Vorbestellen Zweigstelle: Onleihe Standorte: Mediengruppe: e-Medien Onleihe Status: download Frist: Vorbestellungen: 0

Inhalt

This course shows how to make accessible Office documents in Word, PowerPoint, and Excel. Accessibility expert Glenna Shaw begins by describing what it's like for those with visual, hearing, or movement impairments to experience regular Word and Excel files and PowerPoint presentations. Glenna goes through the essential steps of creating documents that are accessible to all-those using assistive technology and those not-including applying useful headings, formatting tables for ease of use, naming sheet tabs in Excel, using slide layouts and following z-order in PowerPoint, and adding captioning to presentations.

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Shaw, Glenna
Jahr: 2017
opens in new tab
Systematik: Suche nach dieser Systematik eLearning
Interessenkreis: Suche nach diesem Interessenskreis eLearning
Beschreibung: 00:25:18.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Mediengruppe: e-Medien Onleihe