wird in neuem Tab geöffnet
Creating Accessible Documents in Microsoft Office
Verfasser:
Suche nach diesem Verfasser
Shaw, Glenna
Mehr...
Jahr:
2017
Mediengruppe:
e-Medien Onleihe
Link zu einem externen Medieninhalt - wird in neuem Tab geöffnet
Aktion | Zweigstelle | Standorte | Mediengruppe | Status | Frist | Vorbestellungen |
Vorbestellen
|
Zweigstelle:
Onleihe
|
Standorte:
|
Mediengruppe:
e-Medien Onleihe
|
Status:
download
|
Frist:
|
Vorbestellungen:
0
|
This course shows how to make accessible Office documents in Word, PowerPoint, and Excel. Accessibility expert Glenna Shaw begins by describing what it's like for those with visual, hearing, or movement impairments to experience regular Word and Excel files and PowerPoint presentations. Glenna goes through the essential steps of creating documents that are accessible to all-those using assistive technology and those not-including applying useful headings, formatting tables for ease of use, naming sheet tabs in Excel, using slide layouts and following z-order in PowerPoint, and adding captioning to presentations.
Jahr:
2017
Aufsätze:
Zu diesem Aufsatz wechseln
opens in new tab
Diesen Link in neuem Tab öffnen
Mehr...
Systematik:
Suche nach dieser Systematik
eLearning
Interessenkreis:
Suche nach diesem Interessenskreis
eLearning
Beschreibung:
00:25:18.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Mediengruppe:
e-Medien Onleihe