wird in neuem Tab geöffnet

Learn Social Media Monitoring

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Waxman, Martin
Jahr: 2017
Mediengruppe: e-Medien Onleihe
Link zu einem externen Medieninhalt - wird in neuem Tab geöffnet
nicht verfügbar

Exemplare

AktionZweigstelleStandorteMediengruppeStatusFristVorbestellungen
Vorbestellen Zweigstelle: Onleihe Standorte: Mediengruppe: e-Medien Onleihe Status: download Frist: Vorbestellungen: 0

Inhalt

Social media can provide your company with a wealth of information about what your customers-and competitors-really think about your organization. In this course, learn how to incorporate social listening in your organization's marketing strategy. Join digital and social media strategist Martin Waxman as he explains how to set up your social listening dashboard, tune into the right online conversations, and use social listening to discover insights that could lead to new products and opportunities. He also covers how to use social listening for customer service, as well as how to identify issues and crisis situations where your company's reputation may be at stake.

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Waxman, Martin
Jahr: 2017
opens in new tab
Systematik: Suche nach dieser Systematik eLearning
Interessenkreis: Suche nach diesem Interessenskreis eLearning
Beschreibung: 00:34:47.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Mediengruppe: e-Medien Onleihe