wird in neuem Tab geöffnet

Storytelling for Designers

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Williams-Ng, Stacey
Jahr: 2014
Mediengruppe: e-Medien Onleihe
Link zu einem externen Medieninhalt - wird in neuem Tab geöffnet
nicht verfügbar

Exemplare

AktionZweigstelleStandorteMediengruppeStatusFristVorbestellungen
Vorbestellen Zweigstelle: Onleihe Standorte: Mediengruppe: e-Medien Onleihe Status: download Frist: Vorbestellungen: 0

Inhalt

The main goal for most design projects is to convey a message visually, in a way that hooks the viewer. What better way to make an idea stick than by telling a story? In this course, art director Stacey Williams-Ng walks you through the elements of a compelling story, and demonstrates how to weave narrative into pictures and graphics, for maximum impact. Learn the tricks that writers, comic-strip artists, advertisers, and illustrators use to elicit emotional responses with stories, and how you can use these to practical application in your designs. Along the way, Stacey provides examples of great story-driven campaigns created by design firms like Hanson Dodge, Tribu Saatchi & Saatchi, and Aesthetic Apparatus; famous brands such as Harley-Davidson; and artists like our own Mary Jane Begin.

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Williams-Ng, Stacey
Jahr: 2014
opens in new tab
Systematik: Suche nach dieser Systematik eLearning
Interessenkreis: Suche nach diesem Interessenskreis eLearning
Beschreibung: 00:58:05.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Mediengruppe: e-Medien Onleihe