wird in neuem Tab geöffnet

Troika's ABC Brand Campaign: Start to Finish

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Group, Troika Design
Jahr: 2009
Mediengruppe: e-Medien Onleihe
Link zu einem externen Medieninhalt - wird in neuem Tab geöffnet
nicht verfügbar

Exemplare

AktionZweigstelleStandorteMediengruppeStatusFristVorbestellungen
Vorbestellen Zweigstelle: Onleihe Standorte: Mediengruppe: e-Medien Onleihe Status: download Frist: Vorbestellungen: 0

Inhalt

Get an inside view behind the making of ABC TV's fall promotional and brand image campaign, and watch a 60-second spot that showcases the network's prime-time shows. See how top branding agency Troika Design Group works with Mike Benson, ABC Entertainment's senior vice president of marketing, advertising, and promotion, to develop a visual interpretation of the network's brand identity. Troika shows how they apply their "liquid light" creative platform to a wide range of programs and actors. Learn how Troika integrated a variety of special effects with live-action footage of the network's stars in this installment of Start to Finish.

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Group, Troika Design
Jahr: 2009
opens in new tab
Systematik: Suche nach dieser Systematik eLearning
Interessenkreis: Suche nach diesem Interessenskreis eLearning
Beschreibung: 00:21:32.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Mediengruppe: e-Medien Onleihe