wird in neuem Tab geöffnet
Nir Eyal on Creating Habit-Forming Products
Verfasser:
Suche nach diesem Verfasser
Eyal, Nir
Mehr...
Jahr:
2017
Mediengruppe:
e-Medien Onleihe
Link zu einem externen Medieninhalt - wird in neuem Tab geöffnet
Aktion | Zweigstelle | Standorte | Mediengruppe | Status | Frist | Vorbestellungen |
Vorbestellen
|
Zweigstelle:
Onleihe
|
Standorte:
|
Mediengruppe:
e-Medien Onleihe
|
Status:
download
|
Frist:
|
Vorbestellungen:
0
|
How have apps like Facebook and Snapchat become so popular, so quickly? How do they keep users coming back day after day? The secrets to creating habit-forming products aren't new, but found deep in the roots of human psychology. In his book Hooked, Nir Eyal outlines the fundamentals, distilling years of research and interviews with top product designers. This course translates those lessons for a whole new audience, and is designed to inspire those in product development to try Nir's unique approach. Find out how to manufacture desire using the four steps of the hook model-trigger, action, variable reward, and investment-and apply the strategies of the most persuasive companies to your own 476536564.
Verfasser:
Suche nach diesem Verfasser
Eyal, Nir
Jahr:
2017
Aufsätze:
Zu diesem Aufsatz wechseln
opens in new tab
Diesen Link in neuem Tab öffnen
Mehr...
Systematik:
Suche nach dieser Systematik
eLearning
Interessenkreis:
Suche nach diesem Interessenskreis
eLearning
Beschreibung:
00:30:35.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Mediengruppe:
e-Medien Onleihe