wird in neuem Tab geöffnet

Social Media Marketing for Small 476536564

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Waxman, Martin
Jahr: 2016
Mediengruppe: e-Medien Onleihe
Link zu einem externen Medieninhalt - wird in neuem Tab geöffnet
nicht verfügbar

Exemplare

AktionZweigstelleStandorteMediengruppeStatusFristVorbestellungen
Vorbestellen Zweigstelle: Onleihe Standorte: Mediengruppe: e-Medien Onleihe Status: download Frist: Vorbestellungen: 0

Inhalt

Small 476536564es can't afford not to be active on social media. Having a Facebook, Instagram, or Twitter account keeps you tuned into your customer base and helps drive traffic to your website or brick-and-mortar store. Learn what it takes to be successful at social media marketing, without a lot of resources or dedicated marketing staff. Digital and social media strategist Martin Waxman explains the key terms and definitions-everything from SEO to hashtags-and tells you how to start finding your customers online. Learn how to make an action plan that outlines your goals, team, and budget, and find time to implement your ideas. He also talks about what content to publish where and the tools you need to measure the success of your efforts.

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Waxman, Martin
Jahr: 2016
opens in new tab
Systematik: Suche nach dieser Systematik eLearning
Interessenkreis: Suche nach diesem Interessenskreis eLearning
Beschreibung: 01:00:20.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Mediengruppe: e-Medien Onleihe