wird in neuem Tab geöffnet

Sales: Customer Success

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Baxter, Robbie Kellman
Jahr: 2017
Mediengruppe: e-Medien Onleihe
Link zu einem externen Medieninhalt - wird in neuem Tab geöffnet
nicht verfügbar

Exemplare

AktionZweigstelleStandorteMediengruppeStatusFristVorbestellungen
Vorbestellen Zweigstelle: Onleihe Standorte: Mediengruppe: e-Medien Onleihe Status: download Frist: Vorbestellungen: 0

Inhalt

Customer success is a new field that goes beyond the more traditional sales, marketing, and customer support. Teams are being created to manage the customer life cycle and drive adoption, renewals, upselling, and advocacy. Customer success is one of the hottest B2B trends since the advent of the subscription 476536564 model. This course goes over the key components of customer success, or CS, including how CS fits into SaaS, membership, and service-oriented models-476536564es that depend on long-term relationships to maximize customer lifetime value. Learn how it's different from customer support, what makes a successful CS sales professional and CS leader, and how to align CS with the larger organization.

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Baxter, Robbie Kellman
Jahr: 2017
opens in new tab
Systematik: Suche nach dieser Systematik eLearning
Interessenkreis: Suche nach diesem Interessenskreis eLearning
Beschreibung: 00:58:33.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Mediengruppe: e-Medien Onleihe