wird in neuem Tab geöffnet
Customer Service: Writing for Social Media
Verfasser:
Suche nach diesem Verfasser
O'Flahavan, Leslie
Mehr...
Jahr:
2017
Mediengruppe:
e-Medien Onleihe
Link zu einem externen Medieninhalt - wird in neuem Tab geöffnet
Aktion | Zweigstelle | Standorte | Mediengruppe | Status | Frist | Vorbestellungen |
Vorbestellen
|
Zweigstelle:
Onleihe
|
Standorte:
|
Mediengruppe:
e-Medien Onleihe
|
Status:
download
|
Frist:
|
Vorbestellungen:
0
|
Today's customers are moving away from one-to-one channels like telephone and email and toward public, one-to-many channels that are mobile and social. As a result, if you're a frontline customer service professional, you need to update your writing skills to ensure you can represent your company's brand and meet your customers' needs on Facebook, Twitter, and any new, emerging social channels. In this course, writing instructor Leslie O'Flahavan explains how social customer care differs from traditional channels, and demonstrates how to write in a personal, on-brand tone of voice. Learn when to move a customer to a private message, how to gracefully handle rude customers, how to cope with character limits, and more.
Jahr:
2017
Aufsätze:
Zu diesem Aufsatz wechseln
opens in new tab
Diesen Link in neuem Tab öffnen
Mehr...
Systematik:
Suche nach dieser Systematik
eLearning
Interessenkreis:
Suche nach diesem Interessenskreis
eLearning
Beschreibung:
01:02:52.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Mediengruppe:
e-Medien Onleihe