wird in neuem Tab geöffnet

B2B Marketing Foundations: Positioning

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Rutsky, Ken
Jahr: 2018
Mediengruppe: e-Medien Onleihe
Link zu einem externen Medieninhalt - wird in neuem Tab geöffnet
nicht verfügbar

Exemplare

AktionZweigstelleStandorteMediengruppeStatusFristVorbestellungen
Vorbestellen Zweigstelle: Onleihe Standorte: Mediengruppe: e-Medien Onleihe Status: download Frist: Vorbestellungen: 0

Inhalt

Messaging is the fuel of your marketing efforts. Good messaging positions your brand for success. It distinguishes your offerings from the competition and helps customers understand your unique value. In this course, author, marketing consultant, and expert Ken Rutsky shows how to create powerful and effective messaging and positioning for B2B products and services. First, learn what targeting is and how it drives value. Then explore the difference between benefits and 476536564 value and find out how to craft effective benefits and positioning statements. The messaging Ken helps you create will communicate value more effectively, win customers, and grow your bottom line. Last but not least, Ken provides tips for engaging the rest of your team in your efforts and implementing your messages in the market.

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Rutsky, Ken
Jahr: 2018
opens in new tab
Systematik: Suche nach dieser Systematik eLearning
Interessenkreis: Suche nach diesem Interessenskreis eLearning
Beschreibung: 01:04:19.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Mediengruppe: e-Medien Onleihe