wird in neuem Tab geöffnet
Customer Service Leadership
Verfasser:
Suche nach diesem Verfasser
Cleveland, Brad
Mehr...
Jahr:
2017
Mediengruppe:
e-Medien Onleihe
Link zu einem externen Medieninhalt - wird in neuem Tab geöffnet
Aktion | Zweigstelle | Standorte | Mediengruppe | Status | Frist | Vorbestellungen |
Vorbestellen
|
Zweigstelle:
Onleihe
|
Standorte:
|
Mediengruppe:
e-Medien Onleihe
|
Status:
download
|
Frist:
|
Vorbestellungen:
0
|
Customer service leadership is an exciting responsibility-and it's never been more important. Fast-evolving customer expectations, emerging service channels, and the multifaceted nature of delivering service are just a few of the challenges customer service teams face. Learn to lead with intention, and set a direction that is right for your customers, employees, and organization. This practical course covers how to align customer service with company goals, identify and meet customer expectations, cultivate an engaged team, and get the support and resources you need. Whether your approach involves in-person services, contact centers, social media, self-service, or any combination, this course is designed to get you up to speed fast on the factors essential for success.
Jahr:
2017
Aufsätze:
Zu diesem Aufsatz wechseln
opens in new tab
Diesen Link in neuem Tab öffnen
Mehr...
Systematik:
Suche nach dieser Systematik
eLearning
Interessenkreis:
Suche nach diesem Interessenskreis
eLearning
Beschreibung:
01:12:11.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Mediengruppe:
e-Medien Onleihe