Ross, Aaron F.
wird in neuem Tab geöffnet
Creating Product Shots in Maya
Verfasser:
Suche nach diesem Verfasser
Ross, Aaron F.
Mehr...
Jahr:
2014
Mediengruppe:
e-Medien Onleihe
Link zu einem externen Medieninhalt - wird in neuem Tab geöffnet
Aktion | Zweigstelle | Standorte | Mediengruppe | Status | Frist | Vorbestellungen |
Vorbestellen
|
Zweigstelle:
Onleihe
|
Standorte:
|
Mediengruppe:
e-Medien Onleihe
|
Status:
download
|
Frist:
|
Vorbestellungen:
0
|
Creating virtual product shots reduces the need for photography. But those shots need to be accurately shaded, lighted, and rendered to seem realistic. That's when you turn to Maya. Its toolset for materials and lighting is almost limitless. In this course, you'll learn to shade, light, and render a product shot in Maya. Aaron F. Ross is your guide through the entire production workflow, starting with a prebuilt CAD model. Aaron uses mental ray's mia_material_x shader, constructs several different lighting setups, renders to separate passes, and color corrects in Adobe After Effects. Let Maya's power help you present product renderings in their best light. Want to learn how to create the same effect with 3ds Max? Check out Creating Product Shots in 3ds Max.
Jahr:
2014
Aufsätze:
Zu diesem Aufsatz wechseln
opens in new tab
Diesen Link in neuem Tab öffnen
Mehr...
Systematik:
Suche nach dieser Systematik
eLearning
Interessenkreis:
Suche nach diesem Interessenskreis
eLearning
Beschreibung:
04:06:11.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Mediengruppe:
e-Medien Onleihe