wird in neuem Tab geöffnet
Marketing Foundations: Customer Decision Journey
Verfasser:
Suche nach diesem Verfasser
Shapiro, Dina
Mehr...
Jahr:
2016
Mediengruppe:
e-Medien Onleihe
Link zu einem externen Medieninhalt - wird in neuem Tab geöffnet
Aktion | Zweigstelle | Standorte | Mediengruppe | Status | Frist | Vorbestellungen |
Vorbestellen
|
Zweigstelle:
Onleihe
|
Standorte:
|
Mediengruppe:
e-Medien Onleihe
|
Status:
download
|
Frist:
|
Vorbestellungen:
0
|
The customer decision journey is a time-tested tool for connecting your brand with customers and differentiating your company from the competition. But like any tool, it has evolved with time. Learn how the decision journey has developed, with digital as the catalyst, and why it's more critical than ever to your 476536564. Dina Shapiro walks you through the process of creating buyer personas, defining and mapping customer touchpoints, and aligning your marketing message to the customer decision journey. This framework will help you create customer-focused, integrated campaigns and experiences by connecting your brand with customers at their most influential points throughout their decision journey.
Jahr:
2016
Aufsätze:
Zu diesem Aufsatz wechseln
opens in new tab
Diesen Link in neuem Tab öffnen
Mehr...
Systematik:
Suche nach dieser Systematik
eLearning
Interessenkreis:
Suche nach diesem Interessenskreis
eLearning
Beschreibung:
00:50:50.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Mediengruppe:
e-Medien Onleihe