wird in neuem Tab geöffnet

CMO Foundations: Creating a Marketing Culture

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Breakenridge, Deirdre
Jahr: 2018
Mediengruppe: e-Medien Onleihe
Link zu einem externen Medieninhalt - wird in neuem Tab geöffnet
nicht verfügbar

Exemplare

AktionZweigstelleStandorteMediengruppeStatusFristVorbestellungen
Vorbestellen Zweigstelle: Onleihe Standorte: Mediengruppe: e-Medien Onleihe Status: download Frist: Vorbestellungen: 0

Inhalt

Effective chief marketing officers (CMOs) help to cultivate a marketing culture where team members are inspired, engaged, and motivated to participate in company programs. In this course, Deirdre Breakenridge lays out how CMOs can create a vibrant culture of marketing at their organizations. Deirdre explains how to audit your existing culture and create goals, a vision, and a mission to align all groups. She also shares how to identify leaders that can champion your new marketing culture, as well as how to measure the progress of your marketing culture shift.

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Breakenridge, Deirdre
Jahr: 2018
opens in new tab
Systematik: Suche nach dieser Systematik eLearning
Interessenkreis: Suche nach diesem Interessenskreis eLearning
Beschreibung: 01:00:28.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Mediengruppe: e-Medien Onleihe